tirsdag 20. september 2011

Regn,studier og sortering

Det har regnet i hele dag, men det gjør det enda koseligere å sitte inne med stearinlys, et deilig pledd og en god kopp te til studiene. Har hatt studiedag, og bare lest hjemme idag.
Jeg studerer til å bli sykepleier på UiS, og stortrives med studieretningen jeg har valgt! Aldri har lekser vært kjekkere, og aldri har pensumlesing vært mer interessant! Er blitt en skikkelig skolenerd*smiler*

Mellom leksene er jeg i gang med sortering i leiligheten. Det er mye rusk og rask jeg ikke vil ha med meg til det nye rekkehuset. Og når jeg i tillegg er i stilmessig forandring er det mye som ikke passer inn hos oss lenger, ting som bare tar opp plass. Så da blir det både ta-med-oss-videre-hauger, gi-bort-til-fretex-hauger og kaste-i-søpla-hauger.
Det er helt utrolig hvor mye man samler opp på kort tid! Gurimalla!

Nå er det tilbake til mer lekselesing!

Ha en fin kveld:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar