søndag 18. september 2011

Tilbake igjen!

Det ble noen korte små innlegg, før tiden ikke lenger strakk til. Nå prøver jeg meg igjen, for med flytting til nytt rekkehus rett rundt hjørne blir det mye spennende å skrive om fremover:)

Høsten har kommet for fullt, men jeg storkoser meg! Det er herlig å tenne stearinlys til frokosten om morgenen mens regnet drypper ute. Det er herlig å kle Milla Sophie i ull fra topp til tå, og ikke bekymre seg for om hun er kald. Det er herlig og bake eplekake med norske epler, som gjør at eplekaken smaker himmelsk! Da koser vi oss, både liten og stor, med hver sitt glass iskald melk.

Høsten er herlig!

Men med høsten kommer også kriblingen i hender etter å forandre litt innendørs. Gjøre om, bytte ut, gjøre det lunt og varmt.
Et prosjekt som står i garasjen er et hjemmesnekret bord. Mangler et strøk til med drivved beis, og noen store hjul, så skal det endelig få lov til å komme inn i stuen*smiler*

-blogger fra ipaden min, og vet ikke hvordan jeg får lagt ut bilde fra denne enda:)

Jeanette:)

1 kommentar:

  1. Så kos at du vil delta på Giveaway hos meg, 3 lodd er satt av - lykke til!

    Lagt meg til og jammen rakk jeg ikke å være den første :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett